egroj world: Paris Jazz Trio • Complete Recordings

Tuesday, April 23, 2024

Paris Jazz Trio • Complete Recordings



Tracks:
01. April In Paris
02. Trafic
03. Parisian Thoroughfare
04. La Parisienne
05. Viens Danser
06. Quand Tu Viens Chez Moi, Mon Ceur
07. Mon P'tit Bonheur
08. Memories Of You
09. Fever
10. Simphonie
11. Pour Que Ma Vie Demeure
12. Robbin's Nest
13. Day Dream
14. Dis, Oh! Dis!
15. Venus
16. Mes Freres
17. Personallites
18. Qu'il Fait Bon Virve
19. La Rue Des Ceurs Perdus
20. Colombine
21. Venus
22. Mes Freres


Credits:
Guy Lafitte - sax tenor
Georges Arvanitas - piano & organ Hammond
Christian Garros - drums
Benoit Quersin -bass (track 13-22)
 
 
 




MORE Mainstream Jazz ...





This file is intended only for preview!
I ask you to delete the file from your hard drive or device after reading it.
thank for the original uploader


 
Tip: Use JDownloader
 

 
 


No comments:

Post a Comment